Toestemmingsvoorkeuren aanpassen

We gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. U vindt gedetailleerde informatie over alle cookies onder elke toestemmingscategorie hieronder.

De cookies die zijn gecategoriseerd als "Noodzakelijk" worden in uw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor het inschakelen van de basisfunctionaliteiten van de site.... 

Altijd actief

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Geen cookies om weer te geven.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Geen cookies om weer te geven.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Geen cookies om weer te geven.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Geen cookies om weer te geven.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Geen cookies om weer te geven.

023 7 600 600 info@nieuwgroenendaal.nl

De zomerperiode is weer achter de rug en onderaan de streep zijn wij heel erg blij dat nagenoeg alle groepslessen en fitnessuren gegeven zijn. Oftewel, alle collega’s hebben hun stinkende best gedaan om elkaars vakantie op te vangen. Dat klinkt wellicht wat logisch, maar met zoveel collega’s is het altijd een puzzel om alles rond te krijgen. Goede trainers en lesgevers liggen niet voor het oprapen, dus vanaf deze kant een dikke pluim naar alle collega’s. Wij zijn superblij met jullie!

Dat gezegd hebbende willen wij ook aangeven dat wij de laatste tijd steeds vaker zeer kritische leden te woord staan. Kritiek is niet erg en vaak ook wel terecht, maar laten we alsjeblieft niet vergeten dat we allemaal mensen zijn en dat er (vaak) ook wel ergere dingen in de wereld zijn.

Een vriendelijke manier van benaderen helpt dan om context rondom een klacht te scheppen. Dus wordt de les van je favoriete lesgever bijvoorbeeld overgenomen door een collega dan kan een beetje liefde voor de betreffende collega geen kwaad. Die staat daar ook maar voor zijn/haar plezier 😉.